mandag den 13. november 2017

105. kage: Konfirmationskage med fodbold

Da jeg for 1 1/2 år siden kom tilbage for at arbejde samme sted som jeg 7 år tidligere havde været som elev, var en af de første ting en kollega spurgte mig om, hvorvidt jeg ville lave en kage til hans datters konfirmation året efter! Det kunne jeg selvfølgelig ikke sige nej til, og den blev derfor skrevet i kalenderen nærmest med det samme :)

Sisse er en rigtig sportspige, og derfor ville hun gerne, at temaet var fodbold, og det blev det uden tvivl. Jeg var faktisk ret tilfreds med fodbolden, som faktisk blev ret realistisk. Det var dejligt nok ikke at lave en kage med en masse fondant på, men det værste var, at der var totalt grøn glasur ALLE steder!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...