tirsdag den 1. august 2017

102. kage: Spiderman

Tilbage i januar lavede jeg en lille kage til søde Christian fra Felix' mødregruppe. Det er første gang jeg har lavet en kage ala denne, men selvom den naturligvis ikke var perfekt, så synes jeg nu alligevel, at den blev okay. Bortset fra, at den ikke er helt symmetrisk med edderkoppespindet.

Jeg kan naturligvis ikke huske hvad der var i ... udover, at jeg kom til at gøre noget, som jeg aldrig har gjort før. Vi havde aftalt, at der skulle være mørke bunde i kagen, men jeg kom til at bage lyse og kom først i tanke om det lige inden jeg skulle pynte den!! Skrækkeligt! Men heldigvis var vi ikke ude i noget bryllupskage/bridezilla værk, så det gik alligvel. Jeg har egentlig altid frygtet at komme til at gøre noget lignende - fx. tabe en helt færdig kage på gulvet (gisp!), men nu har jeg da prøvet den ene ting, og håber inderligt, at jeg aldrig oplever den anden :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...