tirsdag den 4. oktober 2016

På lørdag er Danmark klædt i lyserødt ...

På lørdag er der nemlig atter Lyserød Lørdag i det ganske danske land. Sidste år kunne aalborgenserne desværre ikke købe lækre hjemmebagte cupcakes på Nytorv, men det kan de heldigvis igen i år :o)


Bitten og jeg har nemlig lokket to søde piger (bl.a. Agnethe) til at hjælpe med at bage og sælge en ordentlig bunke cupcakes, og vi glæder os! Jeg var rigtig ked af ikke at være med sidste år, så jeg er rigtig glad for at have muligheden igen i år. Det er jo naturligvis sådan, at sådan en omgang bagning og salg kun er noget ved hvis man har lyst, ellers er det for træls. Så selvom jeg kommer til at savne det sædvanlige slæng, så er jeg glad for at vi kan stille nyt hold!


Vi har været heldig i år at finde sponsorer til langt de fleste af ingredienserne, og uden dem ville tingene bare være så meget mere besværligt. Derfor skal der lyde en stor tak til de supermarkeder, som har doneret til de gode formål:

Super Brugsen i Vodskov
Rema 1000 i Vodskov
Fakta i Nørresundby
Bilka i Skalborg
Føtex på Eternitten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...