tirsdag den 20. september 2016

98. kage: Bryllupskage og dåbskage i ét - eller en familiekage

Tiden flyver og min hukommelse bliver værre og værre ;o) Jeg lavede nedenstående kage i starten af august og jeg har imponerende nok fuldstændigt glemt hvad den indeholdte :o) Haha!

Anyway, Maja og Thomas skulle giftes, og deres lille søn Asle skulle døbes, men til kagen til den store dag, ville de gerne at den store pige i familien ikke blev helt glemt. Så derfor lød ønsket på en "familiekage" hvor alle var repræsenteret. Jeg synes det var var en skøn idé, og i det store hele var jeg ret tilfreds med kagen, og hvad jeg kunne forstå på Maja, så havde den også fået mange roser af gæsterne. Og det er jo altid rart.

Desværre blev billederne af den færdige kage ikke super gode, men med lidt god vilje kan man godt så helheden. Især må jeg indrømme, at jeg var ret begejstret for den lille pige, som jeg lavede som topfigur. På siden af kagen med flagranken blev idéen fra Line og Daniels kage kopieret med forbogstaverne fra brudeparret og dåbsbarnets navn.







6 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, rigtig fint den hverken er blå eller pink :D

    - A

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) ja, det er fint at den er grøn - det er nok bryllups delen af den, som er skyld i det

      Slet
  2. Den er bare SÅ skøn og lige til! Jeg er også pænt tosset med pigen der, virkelig godt skuldret!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) jeg synes også, at hun er mega nuttet!

      Slet
  3. OH GOTT wie süß:::

    WÜNSCHE NOCH EINEN schönen ABEND
    bis bald die BRGIT aus TIROL

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...