tirsdag den 11. august 2015

Middelalderdage på Voergård Slot

Ja, endnu en gang er jeg håbløst bagud, og derfor er Middelalderdagene på Voergård Slot forlængst overstået ... men lur mig om ikke de kommer næste sommer også ;o)

Helt i starten af vores sommerferie tog vi nemlig en tur på Voergård Slot til Middelalderdage. Vi ville egentlig have været inde i Kildeparken ligesom vi var sidste år, men det passede ikke så godt, så vil valgte at prøve det andet.

Et eller andet sted var jeg ikke så begejstret, men jeg kan faktisk ikke helt forklare hvorfor, for det er virkelig nogle smukke omgivelser på Voergård Slot! Der var masser af boder, masser af underholdning og masser af aktiviteter for børn. Det eneste var måske, at frokosten vi fik sidste år var bedre ;o) Ej, men jeg kan som sagt ikke helt forklare det. Men jeg vil alligevel anbefale en tur dertil :o)

Vi var der kort tid efter åbning, og allerede der var der pænt mange mennesker, men ikke helt overvældende. De var billigt at komme ind, men så vidt jeg kunne se var en rundtur på slottet til gengæld temmelig dyrt, så det blev det ikke til denne gang. Selvom jeg dog tror, at det er ret spændende, men nu er jeg også meget begejstret for slotte og herregårde :o)

Som nævnt var der masser af spændende boder og masser af aktiviteter for børn og barnlige sjæle, og i det store hele havde vi en rigtig dejlig tur (hvis man ser bort fra en vis nedsmeltningsfare hos Junior og en meget lang kø til noget at spise!)
Et eller andet sted må det være en fed måde at tilbringe en uge på - især for børn!
Live musik krydret med vitser - jeg var fan!
Hvor nuttet er lige den lille baby i middelaldertøj?!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...