søndag den 19. juli 2015

På tur til Fårup Sommerland

I starten af juni måned var vi en tur i Fårup Sommerland. Jeg har kun været der en enkelt gang for en del år siden, men husbondens arbejde arrangerer hvert år en tur dertil og i år kunne vi heldigvis komme afsted. Hverken husbonden eller jeg er til rutchebaner og vandland, så vi har egentlig ventet lidt på, at Junior ville blive stor nok til at komme afsted.

Det viste sig, at vi faktisk var der på samme tidspunkt som en stor flok mommy-bloggers, så jeg tror at husbonden syntes jeg var en smule mærkelig hver gang vi gik forbi nogle og jeg bagefter hviskede "Hun er blogger..." :o)

Nå, men pga. at det var en fælles tur var vi der allerede, da parken åbnede og det betød også, at der var god plads og ingen ventetider eller noget. Der var ligeledes inkluderet frokost i turen, så vi kunne mere eller mindre undlade at bruge nogle penge :o) Vi er som nævnt ikke rigtigt til vandland og sådan, så vi holdt os i den side af Fårup Sommerland, som er "almindelige" forlystelser. Det kom faktisk lidt bag på mig, hvor mange de havde der også passede til helt små børn, som på juniors alder. Der var også et par enkelte ting Mini var med til, men det meste af tiden sad han og betragtede fra barnevognen.

Alt i alt var jeg ganske godt tilfreds med stedet og regner bestemt også med at vi skal med næste år - når nu der er gratis er det næsten dumt at lade være ;o)

Som sædvanen tro havde vi naturligvis kamera med og derfor kommer der lige en ordentlig stak billeder - mest af mine bedårende børn :o)
Han havde liiiige lært at gå :o)
How you doin'?
En skøn stor legeplads var god underholdning, da lillebror sov :o)
Stoooor candyfloss
Det er ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det ... men han kunne faktisk godt lide det :oD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...