mandag den 15. juni 2015

82. og 83. kage: nonfirmationskager med 1D og FCM

For en siden var vi til husbondens nieces nonfirmation ... Husbondens søster havde spurgt om jeg ville lave kage og det ville jeg naturligvis gerne. Hun bad om en kage med FC Midtjylland tema, men da jeg blev nødt til at lave 2 kager, og indbydelsen også havde One Direction som tema, så valgte jeg at lave en med det tema også. Jeg var nok selv mest tilfreds med 1D kagen, men de fodbold-gale mennesker til festen var vist mere til FCM, men sådan er vi jo så forskellige ... og i modsætning til hvad alle troede, så er det altså ikke noget personligt mod FCM, jeg er bare absolut IKKE fodboldinteresseret

Kagerne var ens i indhold og var med lyse bunde, jordbærmousse og chokolademousse med daim stykker i. Det var ret godt :o) Det var i øvrigt en ny slags bund jeg prøvede og kagerne blev derfor noget højere end normalt - jeg tror de var 11-12 cm høje!

Men de blev vel modtaget - både at hædersgæsten og alle gæsterne



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. De smagte også super godt, hvis jeg selv skal sige det :oD

      Slet
  2. De er SÅ fine Camilla :D Jeg synes også nok de så noget høje ud end normalt, men så har der da været godt med kage ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Der var RIGELIGT med kage, jeg tror næsten der var en hel tilbage!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...