mandag den 4. maj 2015

Boganmeldelse: Lykken er Is

Jeg elsker is! Så er det sagt :o) Så jeg blev næsten en lille smule lykkelig, da jeg hørte at de dygtige chokolade-bloggere Maja fra Chocolat og Anne fra Anne au Chocolat ville udgive en is-bog. Jeg er stor fan af deres chokolade-bog, så jeg tænkte, at jeg nok ville blive det samme med deres nye ... og jeg tog ikke fejl!


Bogen er spækket med skønne isopskrifter, og mange, som jeg helt sikkert skal prøve. Den er delt op i kapitler, og i hvert kapitel er der nogle hovedingredienser, som hver pige så har lavet en opskrift ud fra. Det er en god måde synes jeg at sørge for dejligt meget variation.

Bogen er naturligvis også fyldt med smukke og appetitvækkende billeder og indeholder opskrifter på diverse former for is og fra enkle is til ekstravagante islagkager.

Jeg er meget, meget begejstret, men det er også svært at være andet for en bog, hvor jeg vitterligt har lyst til at prøve 99% af opskrifterne. Så er du is-fan er den næsten ikke til at komme udenom! Jeg har allerede linet de første 10 opskrifter op som skal prøves. Derfor er der ingen tvivl om, at jeg bliver nødt til at give bogen 6 ud af 6 stjerner ... og det er altså ikke noget jeg siger for at fedte :o)

Har du lyst til selv at få fingrene i et eksemplar, så følg med på bloggen en af de nærmeste dag, og du vil få muligheden :o)

Anmeldereksemplar: "Lykken er Is" af Maja Ambeck Vase og Anne au Chocolat
udgivet af Politikens Forlag i april 2015.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...