mandag den 13. oktober 2014

Ugen på Instagram #2

Ugen, der lige er overstået, har budt på en masse dejlige stunder!

 Der er en lille ballademager, som har været ved tandlægen for første gang. Det gik heldigvis fint!

 Victor vil også i nærkontakt med ruderne :o)

Vi fandt kastajer, som skal forvandles til noget lækkert! Bare rolig - det er den spiselige slags :o)

 Fredag nat/morgen blev vi vækket af en febersyg Victor. Det var der ikke meget tid til, men sådan er det jo desværre med børn!


Efter en superhård fredag, som også inkluderede at lave en kage til min veninde, endte jeg aftenen med et lille glas portvin. Det sker ikke så tit, men det var bare SÅ meget, hvad jeg lige trængte til!

Lørdag, hvor jeg havde fødselsdag, var Felix og jeg til fødselsdag i Haderslev. Pga. juniors sygdom, måtte han og husbonden desværre blive hjemme. En af mine andre veninders kæreste og barn var også ramt, så hvad der skulle have været 8 mennesker fra Aalborg blev pludselig kun til 3 veninder og en lille baby. Det var heldigvis en dejlig tur alligevel, og der var nogle, der nød at have en masse opmærksomhed :o)

Ugens vintage instagram: 

Ugens gamle billeder er fra da junior mødte sin 4 timer gamle lillebror for første gang. Det var et stort øjeblik og jeg håber og tror, at de bliver tætte når de bliver større :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...