mandag den 30. juni 2014

3

I dag bliver junior 3 år gammel! Jeg forstår det simpelthen ikke! Min søde, smukke dreng er ved at blive stor! Han var også stor allerede da han blev født, han var vokset meget, da han blev 1 år og på vej mod at blive en stor dreng, da han blev 2 år.

Vi var nogle udspekulerede forældre i år, da vi rent faktisk ikke har været helt sandfærdige overfor ham. Vi bildte ham nemlig ind, at det var i går han havde fødselsdag. Det passede bare så meget bedre med, at vi skulle holde fødselsdag i går og i dag har vi ingen planer udover, at Junior, Mini og jeg tager en tur til Nymarksminde. Det er klart, at hvis han skulle i dagpleje eller børnehave ville vi ikke have gjort det... men det er vores lille hvide løgn for i år - shhhhhh :o)

Som nævnt holdt vil fødselsdag i går, og det kommer der naturligvis mere om senere, men her er først lige et billede af fødselaren i går fra morgenvækning med gaver og skønsang!

6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med V! Det er jo slet ikke til at forstå at de bliver så store.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Nej, det er ikke til at forstå!!

      Slet
  2. Stort Tillykke med Junior - han er bare så skøn! Men jeg må altså beklage og sige, at det var Mini der stjal billedet ;) først det der skønne ansigtsudtryk, dernæst hans søde fødder der photobomber alle billederne, jeg var færdig af grin!!!

    Kram Maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Ja, jeg ved det godt - Mini er totalt nuttet og opmærksomhedsstjælende på de her billeder! Jeg sad faktisk også og klukkede for mig selv, da jeg så dem!

      Slet
  3. Awww stort tillykke med jeres dejlige store dreng! Og du har ret, det går grusomt stærkt med det vokseri - nogle gange kunne de godt lige tage en slapper, så vi andre kan følge med ;) Ihh i er da nogle slemme slemme forældre hva ;) Elias forstår bjælde af det med fødselsdag, så vi har holdt fødselsdag for ham en hel weekend :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :o) Det går simpelthen grusomt stærkt! Ja, vi er nogle meget onde forældre - både jer og os kan jeg høre ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...