onsdag den 7. maj 2014

Mammashop.dk

Her til Minis ankomst var det egentlig ikke den helt store mængde ting der skulle til, da vi af gode grunde, havde en masse i forvejen. Men lidt skulle der alligevel til af lidt forskellige ting. Efter at vi er flyttet en smule udenfor Aalborg kan jeg godt mærke, at jeg ikke helt på samme måde "lige smutter ind til byen og oser". Derfor er jeg bare så uendelig glad for, at der er noget der hedder netshopping :o)

Når det kommer til netshopping synes jeg det er dejligt, når der er et stort udvalg og lav fragt. Det er lidt som om, det ikke rigtigt kan betale sig, hvis fragten er monster høj. Gratis fragt er naturligvis det bedste, men ellers kan jeg også godt gå med til de 29,- mange tager for at levere til en GLS pakkeshop ;o)

Mammashop er et af de steder, som opfylder mine krav - stort udvalg og lav fragt :o) Det er skønt, at udvalget både henvender til til gravide og ammende samt en masse ting til det lille barn. Ja, der er faktisk så stort et udvalgt, at det nærmer sig uoverskueligt ;o)
 
En af de ting jeg har haft brug for denne gang, som jeg ikke havde sidste gang er amme-bh'er. Ikke den fedeste ting egentlig at skulle investere i, men samtidig en absolut nødvendighed når man ammer. Mange af dem er heller ikke videre kønne, men hvis du spørger mig, så er det vigtigste, at de er behagelige at have på - de skal immervæk bæres 24/7. Min favorit er Carriwell amme bh, som både fås i sort, hvid og hudfarvet, og som er dejlig behagelig at have på :o) Desuden er den også ganske rimelig i prisen, og det er jo altid dejligt! På siden kan man også finde en guide til at få den rigtige størrelse. Det har i hvert fald passet for mit vedkommende.

Jeg forudser alt i alt, at jeg ikke har været på besøg hos Mammashop for sidste gang.

Indlægget er lavet i samarbejde med Mammashop,
men ord og meninger er naturligvis mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...