torsdag den 17. oktober 2013

Ser du alle kommentarer? Et tip til blogger

Måske er dette det mest ubrugelige indlæg nogensinde eller måske sidder der nogle bloggere derude og tænker "Det var lige hvad jeg manglede :o)"

Ikke desto mindre kommer her et lille tip til blogger. Jeg opdagede nemlig på et tidspunkt, at det godt kunne være lidt svært at spotte om der evt. var lagt en kommentar ind på et af mine ældre indlæg. Ligeledes er jeg nogle gange lidt bagud med at læse og kommentere på andres blogs, og ved ikke altid om folk spotter det.

Men der findes heldigvis en måde i blogger hvorpå du kan få en email hver gang der er en, som har lagt en kommentar på din blog. Jeg har oprettet en speciel mappe i min mail, hvor de automatisk går ind, så det ikke fylder inbox'en op, men det er dejligt at have styr på dem. Der har jeg så for vane at lade dem være som ulæst indtil jeg har fået svaret på dem :o)


Du kan føje op til 10 adresser til, fx. har jeg også husbondens derinde, da han ynder at følge med på bloggen :o)

Det var bare lige et lille tip fra mig til jer :o)

2 kommentarer:

  1. Det har jeg haft fra begyndelsen, og det er så smart

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig smart :o) Jeg har dog også haft det i et par år, så det er heller ikke nyt for mig :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...