lørdag den 15. juni 2013

Mormor-mad: Bøfsandwich

Her i den forgangne uge synes jeg, at der har været meget om ørerne, og jeg har slet ikke tid til alle de ting jeg gerne vil. Ej heller at være den mest stabile blogger, og det irriterer mig en smule. Men det bliver så bestemt heller ikke lettere at være en stabil blogger, når maden der kommer på bordet ikke altid er lige spændende. Altså endnu mindre spændende end normalt ;o)

Men forleden dag fik vi denne meget lækre, og meget lidt sunde, omgang. Det smagte SKØNT! og så er det okay, at det en gang imellem ikke er så synderligt sundt :o)


Det er dog en af de ting, der ikke er så let at komme med en opskrift på... men de bestod af følgende:

Burgerboller
Hakkebøf
Remoulade
Ketchup
Ristede løg
Hjemmelavet agurkesalat - af hjemmedyrkede skoleagurker! :o)
Rødbeder - endnu en gang denne vidunderlige variant fra Beauvais (og det er der ingen der har bedt mig sige ;o)
Brun sauce


10 kommentarer:

  1. Jeg élsker bøfsandwich - det er jo burger, bare bedre! (læs: burger INKLUSIV brun sovs, flere løg og ekstra syltet - what's not to love?)

    - Anne

    SvarSlet
  2. "Det der kunne vi godt have en dag..." Mandens kommentar til dit billede! Så simpelt kan det vist siges ;) Det må vi prøve!

    Bliver helt sulten ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, hvor sødt sagt af manden din :-) I skulle helt sikkert prøve det... det er SÅ godt!

      Slet
  3. Mums, hvor er det lækket og fedtet. Total god tømmermændsmad, hæhæ.

    Kh Emma
    http://ohmygown.wordpress.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega lækkert og tømmermændsagtigt - det er lige hvad det er :-)

      Slet
  4. Jeg elsker bøf-sandwich, men de er bare tit lidt questionable, når man køber dem på en grillbar... Vi må prøve din udgave :)
    Jeg elsker dine mormor-mad indlæg. Vi får sjældent god, dansk mad, så det er inspirende at se dem hos dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk aldrig at jeg har fået bøfsandwich på en grillbar af netop den grund ;-) så jeg synes bestemt at I skulle prøve en hjemmelavet!

      Hvor er du sød :-) jeg er også ret glad for mine mormor-mad indlæg, men jeg elsker netop den type mad (som jo lidt giver sig selv)

      Slet
  5. Så er det jo helt forkert, at jeg har mere lyst til den cola, der så smukt troner sig i baggrunden ;) Lækkert ser det ud, men er ikke sikker på jeg kan sælge det til manden... På den anden side - han er jo ret vild med bøf og sauce på brød, så måske det godt kunne gå alligevel uden de der forbistrede løg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, jamen den ser bestemt også meget appetitlig ud den cola i baggrunden, og er jo det perfekte tilbehør til enhver form for fastfood hvis du spørger mig :o)

      Jeg synes du skulle prøve at sælge det til manden, løgene kan man jo bare undvære :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...