onsdag den 10. oktober 2012

It's all in the detail + en lille reminder

Jeg kan godt lide, når der er gjort lidt ekstra ud af råvarerne - pæn indpakning, lækre detaljer osv. Derfor blev jeg så glad da jeg åbnede noget af det chokolade vi købe i England - det er nemlig lækkert påkket ind, og har lækre detaljer :o)


En anden ting... nedenfor kan man se, hvorfor jeg ikke har blogget så meget de sidste dage - jeg er nemlig ved at bage til fødselsdag på lørdag, og min fryser er totalt ved at sprænges :o)

Sidst, men ikke mindst - husk at min give away, hvor de kan vinde disse skønne præmier, slutter i morgen, så skulle du af en eller anden grund ikke have meldt dig til endnu, så er det ved at være sidste chance!

Give away



1 kommentar:

  1. Jeg krydser alt hvad krydses kan ;0) Og ellers sætter jeg bogen og sugerørene på min jule-ønskeliste (dét er aldrig for tidligt at lave sådan en!)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...