tirsdag den 26. juni 2012

Hvor heldig har man lov at være? :o)

Dagens bedste nyhed, til trods for, at dagen endnu er ret ny, må være den mail der lå i min inbox her til morgen, som fortalte mig, at jeg havde vundet den fiiiiineste lampe inde hos guld.log - yay, glæder mig såååå meget til at modtage den. Den kommer dog nok først op at hænge, når vi en gang flytter, men det skal nok blive godt :o)


Hvis der er nogle, som bare ikke kan leve uden denne flotte lampe, så kan den findes her: ShapingYourDay.com

4 kommentarer:

  1. WHAT?! Hvor er du heldig søde, TILLYKKE:) Håber I snart kommer af med huset, så I kan få det I har set på og så denne skønhed kan komme op:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også VILDT glad for at have vundet den :o) Ih, hvis vi har succes med at sælge huset, og købe det vi gerne vil have, så ved jeg allerede hvor den skal hænge :o)

      Slet
  2. Ej hvor fedt Camilla! Hvor er du da bare max heldig :D Stort tillykke med den... Ihh jeg må hellere lige ind og kigge nærmere på den side, vi står nemlig desperat og har brug for en ny spisebordslampe! Glæder mig til at se den i aktion, når i får nyt hus :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er bare såååå flot, og jeg glæder mig ekstremt til at få den op at hænge. Jeg tror helt sikkert at den vil gøre sig godt som en spisebordslampe :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...