mandag den 7. maj 2012

Plantedrik fra Planteriet

Bedre sent end aldrig kommer her min lille anmeldelse af Plantedrik fra Planteriet. Cupcakemafiaen mødte dem på Foodexpo, og de var så søde, at sende os lidt smagsprøver.

Det er et rigtig spændende koncept der kombinerer frugt og fuldkorn i en lækker drik, som minder lidt om en smoothie, men som mætter bedre, og som har betydelig færre kalorier end de fleste købe-smoothies. De SKAL opbevares på køl, så det var lidt af et arbejde at få sendt dem til Nordjylland, men det gik heldigvis. Dog er vi ikke så heldige, at der er nogle forhandlere på disse kanter, så nu hvor der ikke er flere, så må jeg blot drømme om den dag, de også kan fås heroppe :o)

Vi fik 2 forskellige slags:
  
DRIK NR 1 er rød og glad og indeholder friskmostede æbler – kirsebær – solbær og fuldkornshavre. Den smager friskt og giver samtidig en afbalanceret blødhed i hele drikkeoplevelsen. Den smager af noget du ikke har smagt før. Når du har rystet nr. 1, så fibrene i bundfaldet fordeles i hele drikken, har du et mellemmåltid – en læskende drik – eller bare en “snack-drik” fordi du har fortjent noget ekstra godt af alt det gode – netop i dag.

DRIK NR. 4 er en meget behagelig og let drik, der er udviklet til at behage. Vi har taget udgangspunkt i jordbær som de fleste elsker og så givet den lidt kant i smagen med solbær. Friskmostet æble og fuldkornshavre er faste ingredienser som det kendes fra de tidligere 3 drikke. Farven i DRIK NR. 4 er lige så rund som smagen. DRIK NR. 4 fortæller os, at vi går mod lysere tider og inden vi ser os om er smagen af jordbær og sommer over det hele. Du bliver glad indeni når du vælger DRIK NR. 4.
 


Jeg er helt vild med de lækre drikke, og synes det er et lækker "touch" at etiketterne er forskellige fra drik til drik. Af de 2 som jeg har prøvet, så synes jeg bedst om DRIK NR. 4 - til gengæld så var junior HELT vild med DRIK NR. 1, jeg vil skyde på, at han drak en kvart, og han er ellers ikke så vild med at drikke :o)





2 kommentarer:

  1. Kære Camilla - giv mig navnet på den special butik hvor du kunne tænke dig at købe drikken, så skal jeg se hvad jeg kan gøre. Hvis du så dagligt går ned og efterspørger Plantedrikke kan det være at vi kan få enderne til at nå sammen :-). Mange hilsner Tine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine, det skal jeg da lige tænke lidt over, for det ville da være SKØNT hvis de kunne være at finde heroppe :o) og så lover jeg, at jeg nok skal rende dem lidt på dørene ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...