tirsdag den 17. april 2012

Når katten er ude... spiser musene salat ;o)

Husbonden har mega travlt på arbejde i øjeblikket - weekender er ikke eksisterende og aftensmaden indtages på arbejdet. Det betyder jo så, at jeg skal finde på noget at spise selv, og efter så mange år som en del af et par synes jeg nogle gange det er lidt svært kun at lave til mig selv. Altså, hvis det ikke var fordi jeg forsøgte at smide lidt kilo, så var det nok en smule lettere, men i dag blev det derimod til en af de sunde omgange :o)
Salaten bestod af:
Salat
Tomater
Grønne asparges
Rød peber
Lidt usaltede peanuts
Stegte tigerrejer
og en dressing af yoghurt, tomatpure, Worchestersauce

Det var ikke så ringe endda, men nu kunne jeg nok også mere eller mindre leve af tigerrejer ;o)


6 kommentarer:

  1. Skøn salat og godt at se musene også får rejer, når de danser på bordet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ;o) Som man siger - uden mad og drikke danser musene ikke :oP Okay, jeg beklager min plathed, men det var en skøn salat

      Slet
  2. Mums... tigerrejer kan man aldrig få for mange af ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også sådan jeg har det, jeg kunne spise uendelig mængder :o)

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, det er rart nok at sunde ting også kan være gode :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...