fredag den 3. februar 2012

Frokost med min søster

Jeg er så heldig, at selvom min søster bor i Randers, så har hun fået arbejde i Nørresundby, og det betyder nogle gange at hun har et par timer hun skal have brændt af... Når det sker, er det som regel ved at besøge mig... eller nok mest junior :o)

I onsdags var en af de dage, og siden jeg skulle ned at spise ved Sabina til aften tænkte jeg at jeg nok hellere måtte vælge en forholdsvis sund frokost, så valget faldt på en salat. Det viste sig dog, at den faktisk var ret kalorieholdig alligevel, men den smagte godt og føltes sund :o)


Salaten bestod af: Baby-leaves, tomater, snackpeber, æble, feta, æg, varmrøget laks og kaviar. Dertil hjemmebagt brød efter denne opskrift og et glas æble/pære-most fra Ikea...

og så fik salaten også lige et skud af den hjemmelavede thousand island dressing :o)

Det var som altid super hyggeligt at have min søster på besøg, men desværre for kort tid! Det må vi lave om på næste gang

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...