lørdag den 19. november 2011

I'm back...

Den sidste 1-2 uger har min blogging ikke været noget at råbe hurra for, men det har der været en meget god årsag til. Sidste onsdag tog vi nemlig til København fordi junior skulle opereres, og så kom vi hjem igen torsdag aften. For ikke at belemre alle med en beretning om vores tur, så har jeg lavet en seperat side her på bloggen "Junior på Riget", hvor man kan se og læse om vores tur.

I går havde vi besøg af mine forældre og i dag kommer svigerforældrene på besøg, så jeg får nok ikke så meget tid til at blogge, men jeg har et indlæg i ærmet om mad fra København, for man er vel madblogger, selvom vi var indkvarteret på Rigshospitalet i over en uge, hihi.

Nå, men nu er jeg i hvert fald tilbage, og håber og tror på, at jeg igen får gang i at blogge og lave noget mad, i dag står der fx. vildsvineragout på menuen - det er da ambitiøst :o)

5 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Dejligt at have dig tilbage Camilla og jeg glæder mig til at læse om jeres tur på Riget... Ser også frem til de kommende indlæg om lækker mad i staden og ikke mindst at høre om den der vildsvineragout! Det lyder helt vildt godt!

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem søde! Skønt at i er hjemme i de vante gemakker igen.

    Hils lige junior :) Ses snart :) JUHUUU!

    SvarSlet
  4. Håber det gik godt med bettemanden- jeg er meget spændt på at se hvor flot han er blevet, den lille fyr:)
    Glæder mig til vi ses næste uge- sig endeligt til hvis der er noget jeg kan hjælpe med:)

    SvarSlet
  5. Birthe - tak :o)

    Agnethe - jeg skal se om jeg kan gøre det ligeså spændende som det umiddelbart lyder, hihi :o)

    Kristine - ja, det er dejligt at være hjemme igen :o) Jeg er sikker på, at jeg skulle hilse igen!

    Sabina - han er rigtig flot hvis jeg selv skal sige det... Jeg tror nok, at der er styr på det hele til på søndag, jeg har i hvert fald lavet menuen nu, så er det bare at eksekvere den :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...