torsdag den 3. november 2011

Bloggermiddag hos Bitten

Ja, det kan jo desværre ikke undgås at der er lidt sammenfald mellem indlæggene hos en del af Aalborgs madbloggere i dag - for i går var Kristine, Sabina, Line og jeg til en slags sammenskudsgilde hos Bitten i går.

Det var som sædvanligt mega hyggeligt at være sammen med de andre piger, men kombinationen af rødvin, ingen søvn natten til onsdag og et ur der stod forkert resulterede i, at jeg tog vildt tidligt hjem uden at jeg var klar over at det var tidligt :o) Men det forlyder, at det var ikke fordi der var nogle der troede at jeg kedede mig, og det blev vist også lidt lummert efter jeg tog afsted, så det var nok godt jeg kom hjem i min seng ;o)

Nå, men vi fik en lækker menu af Chilifrikadeller i kokos/lime-sauce med ris til. Sabina havde en lækker salat med, jeg havde nogle brød med som skulle have været naan, men det var de ikke rigtigt! (de smagte dog fint nok). Kristine havde vin og cola med, og Line havde en super-lækker (men knap så fotogen) hindbær-tiramisu med. Alt i alt noget lækkert mad :o)




2 kommentarer:

  1. Ja når man tænker over det, skal du vist egentlig være glad for, at du kom af sted i tide ;)
    Det var nu en dejlig aften!

    SvarSlet
  2. Høhø, ja det var sådan set heldigt nok, men jeg tog først mit ur på lige inden jeg tog afsted, så det var nok derfor jeg alligevel formåede at ankomme til tiden ;o) Selv tak for en dejlig aften

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...