lørdag den 20. august 2011

En tur i Zoologisk Have

I går aftes var vi til sponsor-aften i Zoo, da husbondens arbejdsplads er sponsor for et dyr. Det var egentlig bare en mulighed for at komme gratis i Zoo, for der skete ikke meget der var vildt specielt. Vi var dog så heldige, at junior var mere eller mindre skrige-ballon det meste af turen! Det var nemlig på det tidspunkt af dagen, hvor han plejer at være mest utilfreds, og det hjalp lige lidt at han kørte i barnevognen hele tiden! Men det var nu alligevel rigtig hyggeligt, og vi var godt trætte da vi kom hjem - altså jeg og husbonden var,  men junior var stadig frisk, hehe.

Men vi fik da taget lidt billeder...









og junior der får sig lidt al fresco - dining :o) Vi havde spist hjemmefra, så det blev kun til en is! Vejret var ikke lige det bedste til is, men jeg kunne ikke stå for en omgang Ben & Jerry's

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne billeder - og et godt billed af dig og junior :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Ja, han er nok ligeglad med om det er hjemme eller ude han er lidt utilfreds ;-)

    Men dejligt I trods alt havde en god tur...

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder- jeg er også ret vild det sidste :-)

    SvarSlet
  4. Hold op nogle fantastiske billeder.
    Camilla - jeg har tildelt dig en blogaward, som jeg håber du vil tage imod. Se mere på min blog: http://siju-hygge.blogspot.com

    Hilsen Stine

    SvarSlet
  5. Hej Birthe,

    tak, det var godt for sådan et par japansk-agtige-turister som mig og husbonden at have et stort kamera med i Zoo :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  6. Hej Kirsten,

    næ - det er jo det :o) Han kan være sur og gal alle steder... men det er jo forståeligt nok, når man er en lille bitte baby :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  7. Hej SushiStegen,

    tak - det var sødt sagt. Jeg er mest glad for billedet af aben, det synes jeg er super :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  8. Hej Stine,

    tusind tak for blogawarden, jeg havde godt spottet det. Jeg fik den også for ikke så længe siden af Agnethe, så det kan godt være at jeg bare gentager den :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  9. Hej,

    jeg tester lige om du får en mail nu når der skrives kommentar.

    kh
    Husbonden

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...