mandag den 16. maj 2011

Santa Maria... og Santa Maria :o)

I lighed med MissMuffin blev jeg også kontaktet af Santa Maria, som spurgte om jeg havde lyst til at afprøve deres nye salsa i flaske. Det ville jeg naturligvis gerne, og jeg har allerede lagt hovedet i blød for at finde på nogle lidt anderledes ting at bruge det til - de opfordrer nemlig til at bruge salsaen på en andet en "bare" mexikansk.

Hold da op - en masse fine sager - vi skal vist have Santa Maria-uge eller noget :o) Jeg er meget imponeret over hvor meget der egentlig var med - det var jo mest bonus

De 2 nye salsa'er, som jeg snarest vil få afprøvet :o)


Måske inspireret af, at jeg vidste pakken ville komme, skulle vi i dag have afprøvet nogle af alle de Santa Maria-produkter som var i goodiebag'en til madbloggertræffet.
Disse ting blev afprøvet i dag...

Tortilla med hakket svinekød med taco spice mix, revet ost, tomater, rød peber, majs, salat, fromage frais og taco-sauce til.

Jeg kunne godt lidt tortilla'erne - de hang en smule sammen, men ikke værre end at de kom fra hinanden med en smule vold. De duftede rigtig dejligt, og smagte også fint - om de er bedre eller ej end de almindelige kan jeg ikke vurdere.

Spice mix'en var også ganske fin - jeg tror ikke at jeg før har lavet det med svinekød, plejer at bruge okse eller kylling, men det var ikke så ringe.

Taco-saucen var fin i smagen - meget "ren" - til gengæld syntes både husbonden og jeg, at den var lidt for flydende - det væltede ud til alle sider, værre end det plejer :o)

Nacho-rolls'ne var jeg helt pjattet med. Jeg er generelt lidt en lille chips-gris, og jeg kunne sagtens have kværnet hele posen for mig selv - hihi.

4 kommentarer:

  1. Det ser virkelig godt ud, Camilla :-)

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  2. Hej Birthe,

    takker :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  3. Nøj alt de Santa Maria i skal spise :-) Kan se der er en del ting i mellem som jeg ikke lige har prøvet...måske man skulle prøve noget andet en det sædvanlige næste gang man handler...

    SvarSlet
  4. Hej Merete,

    jep - der bliver totalt overload af Santa Maria :o) Der er også en del af dem jeg ikke har prøvet før - glæder mig meget til den med ananas, og husbonden ser mest frem til den med habanero :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...