torsdag den 21. oktober 2010

London - del 2

Efter British Museum tog vi en tur ind til HMV, hvor vi kun lige købte et par enkelte tv-serier, og derefter i Trocadero Center ved siden af Leicester Square... det var mere rodet og larmende end jeg huskede det, så det var begrænset hvor længe vi var derinde. Vi smuttede til gengæld lige ind ved siden af til Yo! Sushi hvor vi fik running sushi.



Jeg synes det er et fedt koncept, og jeg kunne se at de i hvert fald overholdt holdbarhedstiden og smed rigtig meget ud, som havde kørt meget rundt. Men jeg kan godt lide at man kan se på tallerkener hvad prisen er og dermed selv bestemmer hvor mange penge man vil bruge. Jeg tror vi fik 11 tallerkener hvor vi delte dem allesammen, og der var kun 2 som var ens, så vi prøvede en helt masse forskellige retter. Det smagte bare rigtig godt!

Lørdag tog vi ind på Oxford Street og jeg forsøgte det bedste jeg kunne at bruge alle mine fødselsdagspenge... men der var altså bare FOR mange mennesker og FOR høj musik i de fleste butikker. I hvert fald endte jeg med, udover en flok bøger, kun at købe et enkelt par bukser, totalt dårlig shopping-stil!

Derefter tog vi en hurtig tur ud til Covent Garden, hvor vi var i den fineste te-butik, men her købte vi heller ingenting. Svigerinden og hendes mand anbefalede en indisk restaurant Masala Zone hvor vi spiste aftensmad. Vi fik en Grand Thali, som indeholdt alle mulige lækre små indiske retter. Vi nævnte at vi skulle i teatret bagefter, så jeg må sige at aldrig har oplevet så hurtig service - der gik kun 2 minutter, så stod vores mad på bordet




Maden smagte rigtig dejligt! Der var god service, det var bestemt en helt rimelig pris, og det var desuden en fint pyntet restaurant med dukker i hele loftet. En rigtig god oplevelse

2 kommentarer:

  1. Lyder til at I havde en rigtig god tur :-)

    Næste gang jeg skal til London vil jeg altså have dig med i stedet for familien - I har lavet alle de ting, jeg ikke kunne lokke dem med til ;-)

    Knus
    Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle,

    jamen det må vi da se om det kan lade sig gøre så :o) Men med så mange penge som vi alligevel formåede at bruge på turen går der nok lidt tid inden der bliver råd til en London tur igen :o)

    Knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...