torsdag den 30. september 2010

Hakkebøf med bløde løg

Nogle gange når jeg går forbi et hus ved madlavningstid bliver jeg fuldstændig overvældet af duften af hakkebøffer med bløde løg. Jeg ved godt at det er en lidt gammeldags ret, som heller ikke er videre sund... men nogle gange så skal det altså bare være! Jeg elsker den ret :o) Jeg har dog skånet jer kære læsere for hvordan det rent faktisk plejer at se ud på min tallerken - i min familie har det altid heddet grotning - det hele kørt sammen i en pærevælling, men I får den pæne udgave :o)


Yummy!

6 kommentarer:

  1. En klassiker... Den sovs ser rigtig god ud :-)

    SvarSlet
  2. Ihh jeg skal da lige love for at der er gået total madblog i den her hos dig :) Det hele ser super lækkert ud søde og sikke en smuk kage du fik lavet til din svigerinde!
    Endelig har jeg fået net igen og kan for alvor følge med på alle mine blogs, nu mangler jeg bare selv at få opdateret min egen... Det kommer nok...

    SvarSlet
  3. Hej Merete,

    en rigtig klassiker, og sovsen var lige i skabet :o) Tænk sig, brun sovs 2 gange lige efter hinanden, det får vi ellers ikke så tit :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  4. Hej Irene,

    det smagte også bare rigtig lækkert :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  5. Hej Agnethe,

    ja, det er rigtigt nok gået lidt madblog i den, men jeg laver desværre ikke helt nok kager til at holde den kørende blot med kager... så måtte jeg jo finde på noget mere, og da jeg ELSKER mad var det let at udvide :o)

    Dejligt at du har fået net igen :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...